Formular Retur

    Livrare & Retur

    CUM LIVRAM :

    Taxa de transport:

    Curier (24h-48h) livrare în orice localitate din România

    • 25 lei (colete pana 5kg)
    • 35 lei (coletele care depasesc 5kg)

    Comenzile făcute până la ora 12:30 vor fi lăsate către curier în aceeași zi, în funcție de numărul de comenzi și de stoc.

    Comenzile făcute după ora 12:30 vor fi livrate către curier următoarea zi.

    DREPTUL LA RETURNARE:

    Dacă în decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti nou și fără sa fie folosit și veți primi banii înapoi în cont.

    Produsul trebuie returnat la adresa: Str. I.C. Bratianu nr. 18 în urma completarii formularului de returnare de pe site-ul www.e-family.ro

    Produsul se trimite obligatoriu nefolosit și în ambalajul original fără ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite și alimentate cu benzina si ulei daca motivul returului tine de alte aspecte decât funcționarea corecta, necorespunzătoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate în pagina de produs.

    Informarea privind renuntarea se face numai în scris la office@e-family.ro. Returnarea produselor primite în stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala clientului - în cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului și a informarii în scris privind renunțarea la produs. Sumă se va rambursa în contul persoanei fizice sau juridice care a făcut comanda și a plătit contravaloarea produselor. În mesajul de returnare la produs se va trece obligatoriu contul bancar în care se va face returul banilor și titularul contului.

    Returul banilor se face numai în cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.

    Se vor returna integral banii aferenti marfii, afara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs dacă este cazul (daca s-a platit numerar la curier).

    Banii se vor returna numai după ce produsul a fost primit in locatiile www.e-family.ro  si a fost verificat privind distrugeri, deteriorate mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intră în componența produselor.

    Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice www.e-family.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeste clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.

    DACA PRIMESTI PRODUSUL LOVIT/DETERIORAT

    În situația în care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugăm sa ne transmiti pe adresa comenzi@e-family.ro poze cu produsul și ambalajul. În max 48 ore departamentul de clienți va prelua și rezolva problema înlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi plătite în intregime de www.e-family.ro

    (D.O.A. - dead on arrival):

    Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris către în termen de 48 de ore de la recepționarea produsului defect. Dacă produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va înlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia în contul persoanei fizice sau juridice care a plătit contravaloarea inițială a produsului/produselor;

    Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de către ELITE COMMUNICATION SRL 

    Dacă notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

    Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificările și completarile ulterioare:

    "Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la comanda, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului."

    În orice situație de returnare a produselor (chiar si cand returnarea îi este imputabila ELITE COMMUNICATION SRL , colete deteriorate, produse greșit efectuate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie în aceeași stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte și împreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie în aceeași condiție ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptand defectele deja semnalate de client în corespondență cu www.e-family.ro).

    PROCEDURA DE RETURNARE

    În cazul în care dorești sa returnezi un produs, te rugăm sa urmezi urmatorii pasi:

    1. Este obligatoriu sa completati formularul de mai jos de pe site sau sa ne instiintati printr-un mail la office@e-family.ro va doriti sa returnati un produs.
    2. Este obligatoriu sa trimiteți produsul, împreuna cu cutia originală a acestuia, deteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzător.
    3. După ce ați efectuat acești pași te rugăm sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat la adresa Str. I.C. Bratianu nr. 18  precizând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.
    4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediem coletul cu plata ramburs, vom fi nevoiți sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali dacă este cazul.